HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2011.05.25. 12:21 Krap

Cider/Cidre mánia

"Azért nem vagyok alkoholista, mert nálunk nem lehet kapni" - mondtam 10-15 éve, mikor
rákattantam a Cider-re. Előbb Svédországban kóstoltam, később Angliában már nagyban
nyomtam. Az a mákom, hogy ahol csapolva is van (nyamm!), ott általában jó ír/angol
sörök is vannak, így inkább azokat szürcsölöm.
Újabban nálunk is lehet kapni. Nagy önfegyelemmel még nem vettem (sokat:), de
ajándékba azért szoktam kapni.
Az lesz a vesztem, amikor a "klasszikus", Strongbow márkájút forgalmazni kezdik itt.
Amit most kaptam, az az eddigi legFINOMABB volt, amit kóstoltam. Almalénél is almább íze volt!!
Azonal vérré (csonttá? :) vált.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr652931175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Herb · http://herb.vorbis.hu 2011.05.25. 17:00:18

Olyan sok mákod van, hogy adhatnál belőle másoknak is. ;)

Susan1 2011.05.25. 20:50:16

Cheers then,Peter! Definitely,yes, I agree with you there.

h0mer 2011.05.26. 00:44:23

nekem is ezt ajánlották ciderből, pedig még olyat, ami igazán ízlett volna, nem ittam. lassan elhiszem, hogy ez tényleg finom! tegyek, még, vesszőt, vagy, elég,?
süti beállítások módosítása