HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.01.14. 11:39 Krap

nyaralok?

Két dologra jöttem rá az imént, a városban sétálva (sétálván?).
Az egyik, hogy hideg van, hülyeség kimozdulni a délre néző, napsütéses szobámból :), a másik, hogy hosszú  évek óta ez az első január, amit itthon töltök.
Kezdetben vala :) K., aki ki nem állhatja a telet, és jött a spontán, kihagyhatatlan last minute ajánlataival, és húztunk délre, dél-keletre, aztán két éve bejött a síelés a képbe.
A sí remek, de egy hét bőven elég belőle. Az első évben megtanultam (úgy, ahogy), az kötött le, a másodikban pedig az, hogy a nem kis mennyiségű összfüggő francia sípályákon szinte bárhová kalandozhattam. Az utolsó 1-2 napban azonban már untam azt is.
A nagyobb utakat - még a síelésest is - sokkal előre le kell foglalni, de nem tudtam, a vállamat mikor műtik és milyen állapotban leszek utána. Így idén az szolgáltatja a változatosságot, hogy itthon maradok.
Nem panaszkodom, eddig tetszik. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr613544959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása