HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.07.21. 08:05 Krap

Hegyalja Fesztivál - csütörtök

Hegyalja2012-2.jpgAvagy "- A Danko Jones érdekel, szerintem felesben nézem majd a FreshFabrikkal.
- Ha belenézel a Danko Jonesba, nem fogsz átmenni a FreshFabrikra."
      Egy évvel és egy nappal a szülés után Péterfy Bori (& Love Band) ugyanott
jár, ahol eddig. Ez nagy dicséret és egyben kritika is.
Szeretem a zenéjüket, jók élőben, de a földön fekve játszott perceken kívül
nem sok újdonsággal, meglepetéssel szolgáltak. Ezzel együtt jók voltak. Soha rosszabb nap-kezdést!
A HétköznaPICSAlódások egy kellemes, őszinte csapat. Sajnos a "Köpj le egy rendőrt
a kedvemért" sor alatt már Bori koncertjén voltam, így az kimaradt, de örülök, hogy
megismerkedhettem velük. Semmi kamu, csak a zene és a mondanivaló. Szimpatikusak.
Az Anna and the Barbies-ból először csak a Barbiest láttam, Anna ugyanius éppen
a közönség közepén énekelt, bulizott. Később mászott, énekelt hangfalra/on.
Kár, hogy ütközött a műsoruk Boriékéval.
Danko Jones-tól egyetlen klipet néztem meg a fesztivál előtt, hogy sejtsem, milyen
zenét tol. Az (https://www.youtube.com/watch?v=yGLwqtOF_XY) bőven elég volt, hogy
kíváncsi legyek rá(juk).
Nyilvánvaló, hogy hallottak már AC/DC-t, de szerencsére az csak az alap hatásuk,
rendesen felpörhetett tempóban játszanak meglehetősen egyszerű, de (éppen ezért?)
döbbenetesen hatásos rockzenét.
Az ÉLMÉNYT a kristály tiszta és HANGOS, TÖKÉLETES HANGZÁS is fokozta.
Tényleg hibátlan volt. Régen hallottam ennyire tökéletesen hangosított koncertet.
A bandára talán ez a dal jellemző leginkább:
https://www.youtube.com/watch?v=HKhhlUdskwc&feature=related
, de élőben még ennél is feszesebbek, keményebbek.
Trióban ekkora zúzást produkálni!! A dobosuk eszméletlenül jó, de Jones bácsi
sem kamuzik egy hangot sem, ha gitározásról van szó, csak tolja a beindító
riffeket és a hozzájuk illő szólókat.
Finoman szólva is a "kezükben van" a koncert programja - csont profik.
Teljesen lenyűgöztek.
Negatívum? Sokat beszélt a főhős. Kb. 10 percet (vagy csak annyinak éreztem),
aminek kb. a 60%-a volt vicces és indokolt, a többit (is) én elhagytam volna.
Ha ez lett volna a fogyasztós napom, biztosan eldobom az agyam rájuk.
Nos, így nem láttam az utolsó két percen kívül semmit a FreshFabrikból.

És most HANGERŐT FEL!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr224668222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása