HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.11.30. 08:09 Krap

Ahoj, Taszi!

Ha Magyarországon jár, gyakran felhív. Rendes tőle és kedves is, de én szinte soha nem örülök neki (a hívásnak), mert általában alig hallom (kocsi, zaj) és rá sincs állva az agyam, hogy hirtelen angolul beszéljek. Ő mailezni nem szeret (nincs ideje), én pedig mobilozni (még magyarul sem).
Tegnap minden más volt. Valahogy jó passzban voltam, mikor csörgetett.
Nyitottam egy "Bonjour Mademoiselle"-lel, amire megkaptam a szokásos "Ca Va?"-t, majd nyelvet váltottam.
Jó kedvem lett minden különösebb ok nélkül. Még tisztán is hallottam.
Jó tudni, hogy gondolnak az emberre.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr154938376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása