HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2012.12.06. 13:20 Krap

Lemmy és Buddha :)

"Nem vagyok annak a híve, hogy feltétlenül abban az országban kell élned, ahová születtél. Nem vall túl nagy találékonyságra. Felkerekedni és máshol élni egy igazi fordulópontot jelent, ami megtanít egész másképpen gondolkodni. Az utazás az egyetlen tanítómester, valamint az egyetlen módja annak, hogy megértsd a többi embert, mert utazásaid során nyerhetsz betekintést a valódi életükbe."
/Lemmy/

"A rock'n'roll világában nagyon sok ember készül ki az állandó pörgéstől. És nagyon sokan magukban tartják a problémáikat és nem beszélik ki azokat. Persze ez személyiségfüggő is. Én olyan vagyok, mint Buddha: csak ülök és nézem, hogy mi a f@sz történik."
/Lemmy/

"Hetekig csak ültem a pincénkben, és játszottam a szólókat egymás után, éjjel-nappal, heteken keresztül. Amikor úgy éreztem, hogy megmutathatom őket a többieknek, mind ugyanazt mondták: >Úgy hangzik, mintha ültél volna a pincédben heteken át, és ugyanazt a témát variáltad volna.<"
/Kirk Hammett/

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr44950962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása