HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.01.23. 08:03 Krap

Írtam itt tavaly (is) a Sex Pistolsról. 30-35 év elmúltával is állnak a dalaik. Még az sem ront a rajtuk, a zenekar image-én, hitelességén, hogy már egészen jól zenélnek (aki még él közülük, RIP Sid) és hogy olykor csinálnak egy turnét ("Hogy miért? Kizárólag a pénzért." :) és már bivalyul szólnak. Bölcsek voltak, hogy a feloszlás után már nem írtak egyetlen dalt sem.
Az aranyköpések pedig változatlanul jönnek - "Nem is vagyunk annyira rosszak, nemde?", "Szerencsés p@cs vagyok, mert ez a világ legjobb bandája" stb.
Mégsem mertem őket (még) élőben megnézni. Mert nálam ők a 70-es évek legendái.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr254965181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2013.01.23. 09:25:45

Jól értem, hogy Te írtad volna a feloszlás utáni nótáikat, de végül (bölcsen) lebeszéltek róla?
;)

Krap 2013.01.27. 17:50:45

Javítottam az elgépelést, köszi!
A feloszlásuk előtt és azóta sem írtam egyetlen dalt sem (pláne nem Nekik), így eleve is helyes volt. :)
süti beállítások módosítása