HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.03.07. 08:02 Krap

a mi Alexünk

"Mint kiderült egy kicsit svédül is fog énekelni majd a Túrórudi Man. :)"

Eljátszotta basszusgitáron a Smoke On The Water-t, hogy "ezt tegnap este írtam", aztán azt hitte, ugratjuk az igazsággal. :)
Amikor majdnem elküldtétek ápr. elsején Nyíregyre (Debrecenbe?) kamuból interjút készíteni a kedvenc bandájával, és engem kért szépen, hogy menjek Vele segíteni, ha véletlenül besülne az angoljával...
Mikor meglepődött, hogy Bill királynak csak egy lába van...
A legendás "ö, ő Richie" (Kotzen) interjú...
Mintha ma lett volna.
Rohan az idő, nőnek a gyerekek.
Ki gondolta, hogy ha így halad, egyszer (sok-sok év múlva majd) büszkék leszünk rá, hogy mi indítottuk el az életbe.?! :) Ha nem a mi humorunkon nevelkedik, soha nem mer visszaszólni Csiszár Jenőnek...
És hányszor mondta, hogy én vagyok a példaképe!!!?? :)))
Ha tudná, hogy az első komolyabb külföldi utam nekem is Svédországba vezetett...!
Csak nehogy úgy jöjjön vissza Malmöből, hogy "ettem egy sz@r gyrost abban a trágya városban", mert akkor Martonyi mehet mosolyogni.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr965119958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Biga 2013.03.07. 18:18:44

"És hányszor mondta, hogy én vagyok a példaképe!!!?? :)))"

Tényleg! Hányszor? :)

Kahn 2013.03.07. 19:50:26

Az az ominózus Bring Me The Horizon interjú...
"Rohan az idő, nőnek a gyerekek." - tetszik. :)

Krap 2013.03.07. 20:18:30

@B.Biga: "Tényleg! Hányszor? :)"
"Kahn", (vagy Alex) erre Te válaszolj, kérlek, mert nekem úgysem hinné el Biga!

Kahn 2013.03.10. 10:47:33

Naponta többször is... :) Bár ezen én kacagtam. Többször is...:)

B.Biga 2013.03.10. 19:21:52

@Kahn: Naponta többször is... :) Bár ezen én kacagtam. Többször is...:)

Valószínüleg én is így tettem volna! :)

Amúgy ki ez a srác és honnan ismeritek?

B.Biga 2013.03.10. 19:30:00

Csak most olvastam a leveled, így már mindent értek!
(mert hamarabb olvasom ezt a blogot mint a saját leveleimet :) )

Kahn 2013.03.11. 17:11:50

Szia Biga, akkor a válasz megvolt. :)

Krap 2013.03.23. 15:59:37

hammerworld.hu/2013/03/22/byealex-harmatgyenge-metal-albumok/

"Az ettem egy sz@r gyrost ebben a trágya városban" mentalitás kikandikált bajnokunkból.
süti beállítások módosítása