HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.04.11. 08:02 Krap

Cipő

Nem akartam leírni, hogy a "nagyon szeret, nagyon szeret, nagyon szeretném azt Veled" sor(ok) a kedvenceim Cipőtől, azt tartom a legzseniálisabbnak Tőle, mert azért mégsem illik (?) ilyen sorokkal emlékezni egy elhunytra.
Ma viszont beesett, hogy van másik is (sok-sok van!, pl. a Madárjós vakáción):

"Amikor még fiatal voltam, nagyon fiatal voltam
Nagyon sokat futballoztam, egyszer még egy gólt is rúgtam"

Ezt idézni is szoktam (néhány évente, ha beleillik egy témába). Egyszer, sok-sok évvel az után, hogy előtte találkoztunk, valamire mondtam Totyának telefonban, hogy "nagyon sokat futballoztam", mire azonnal kérdezte, hogy "egyszer még egy gólt is rúgtál?". :)
Szeretem az élet ilyen apró (össze)villanásait.

"Amióta fiatal voltam, egyfolytában fiatal vagyok"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr665208118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása