HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.05.03. 12:33 Krap

Visszatértem

Hosszabb, kb. egy éves kihagyást követően ismét írtam "hivatalos" lemezismertetőt. Kijöttem a gyakorlatból, sokáig húztam-halasztottam, míg belevágtam, eléggé döcögősen is írtam (olyan is), nem is vagyok különösebben büszke rá, de remélem, hamarosan belejövök. Így itt kevesebb hasonló bejegyzés lesz, ott (musicring.hu) viszont több. Ez a honlap gyakorlatilag a rockszervizmusic.hu utóda. A régi helyen (is) olvasható a rengeteg lemezismertetőm, amit az elmúlt néhány évben (a Rockinformot követően) írtam. A friss szerzemény ez (a lemezt ajánlom figyelmetekbe! Szeretem a csapat zenéjét.) :

http://www.musicring.hu/tartalom/Long_Distance_Calling_The_Flood_Inside

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr835263725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kahn 2013.05.03. 13:12:57

A recenzió a szokásos, azaz jó! :)
süti beállítások módosítása