HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.05.22. 08:04 Krap

(Második) gyermekkor

Selejtezett egy ismerősöm, és ki akart dobni egy jó adag képregényt. Elkértem tőle, és eszembe jutott, hogy ezek/azok nekem is megvannak valahol.
A nagy részüket meg is találtam, csak éppen a legműkincsebbeket nem, a Csillagok háborúja két füzetét és A Birodalom visszavágot.
A Rejtő sorozatom viszont teljes, és sok meglepetésre (A bolygó neve: halál, Terminátor 2 stb.) is bukkantam, melyekre már nem is emlékeztem.
Jó újraolvasni őket. Rácsodálkoztam a bőven a számítógépes korszak előtt készült rajzok minőségére, kidolgozottságára.
Azóta mástól is kaptam képregényeket, még angol nyelvűeket is.
Az Asterix történetek a kedvenceim. A magyar fordítások is viccesek (ahány fordítás, annyi féle nevek), Messesaglix a halárus a csúcs (és a párbeszédei a kováccsal), de a kiskutya angol Dogmatix neve, vagy Hangianix a bárd mint Cacofonix is legalább ilyen szellemes.
A humora is nagyon közel áll hozzám. A különböző népek jellegzetes vonásait, szokásait bemutató árnyalt humor (pl. a padon üldögélő nagyon idős korzikaiak), és a geg, hogy rengeteg mai szokás, építmény a gallok miatt lett (ilyen). :)

Kepreg38.JPGKepreg39.JPGKepreg35.JPGKepreg37.JPGKepreg36.JPGKepreg40.JPG

Ugyanitt Rejtő füzeteket adok Star Wars képregényekért!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr455308827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása