HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.10.09. 08:01 Krap

Dream the crow-black dream

Egyik legnagyobb kedvencem ez a dal, mégis csak most - hogy évekig nem hallgattam - tűnt fel, hogy a dob gyakorlatilag ritmusgitárként szerepel benne. Akkor üt (amikor a basszus), amikor a ritmusgitárnak az akkordokat kellene "húznia", de gyakorlatilag nincs ritmusgitár a dalban. A szóló alatt a szinti viszi ezt a ritmust a gitár helyett. És a dob helyett is, mert ott nincs is dob.
Azért sem vagyok, lennék (jó) dobos, mert reflexből a gitárt próbáltam követni, valahányszor próbálkoztam a hangszerrel. Erre itt van ugyanaz nagyban. :)
Írtak néhány filmzenét. Ez az egyik. A Hollóban hangzik el, amikor a főhős fájdalmában beleüt a tükörbe és elkezdi magát "Hollóvá" sminkelni. Hatott annak idején. Szeretem a filmet is.
"Semmi sem jelentéktelen."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr995555804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása