HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2014.01.14. 08:06 Krap

A felfedezett napszak

A reggel nem az én napszakom. Ameddig csak lehet, alszom. Mióta az eszemet tudom, percre ki volt számolva, hogy mikor mit csinálok, az első óracsörgéstől a ház elhagyásáig. Olyan szinten, hogy ha valamit nem készítettem (volna) ki előző este, elkéstem volna, vagy koszos ruhában indulok útnak.
A hétvégén, NAPSÜTÉSBEN, annak melegénél, a szobából kiszűrődő békés, szép zene (Dave Gahan - Hourglass) mellett nyugodtan elkészítettem a kedvenc teámat, élvezettel megittam a reggelihez, olvasgattam. Szépen, lassan indítottam a napot. Nem szoktam ilyet csinálni.
Vr. jutott eszembe, Vele gyakran (szinte mindig) így kezdtünk.
Az élet az ilyen apró dolgoktól (is) szép.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr405754564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása