HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2014.07.18. 08:02 Krap

vihar helyett

Áttekertem lángosozni, sörözni a 26 km-re lévő szomszéd városba a hegyen át. Visszafelé sokáig nem tudtam elindulni, mert látszott, hogy egy nagy záporba kerekeztem volna bele, ha nem várok.

Kérdezi a csapos, hogy kérek-e egy második sört. Mondtam, hogy talán később, nem tudom, meddig maradok.

Rá tíz percre a beszélgetésünk:
- Rábeszéltél, kérek még egy korsóval. Itt ragadtam.
- Jó helyen vagy.

Tisztára törzsvendégnek (nem először jártam ott) éreztem magam, annyira magától értetődően mondta.

Szeretek egy-két sör után "tudatilag tágulni" :), befogadni dolgokat. És a vizes úttest miatt felcsapottan, fázósan hazaérkezve beállni a forró zuhany alá.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr46509013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása