Állok a pénztárnál, sorra csipogtatja a pénztáros a megvásárolandó cikkeket. Az előrecsomagolt virsliknél azt mondja, hogy "Ezt nem tudom odaadni, mert sehol nincs rajta vonalkód", és félreteszi. Csak lestem, hirtelen meg sem tudtam szólalni. Látja a fejem, átszól a másik pénztárhoz, hogy "rajtad sincs fülhallgató? Akkor nem tudom megkérdezni a kódot.", és folytatja a csipogtatást. Ott kellett volna hagynom az egészet, a kb. 20 cikket a szalagon, félig beütve a gépbe és elsétálnom, ehelyett fizettem, és megjegyeztem, hogy "finom lesz a virsli reggelire". A LIDL veszített egy vásárlót.
(A tanulság: mindig legyen nálatok vonalkód.)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.