HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2020.01.31. 09:54 Krap

Asterix és én

Kellemes meglepetés ért. Felfedeztem egy új Asterix képregényt. Mármint számomra újat. Nem vagyok megszállott rajongó, de az évek során nagyon sok történetüket olvastam, megismertem. Annak is örülök, hogy viszik tovább az örökséget, és napjainkig/napjainkban ismét jelennek meg néhány évente új füzetek. A tegnap olvasott eredetije a '80-as évekből való, de eddig nem tudtam a létezéséről. Valószínűleg most jelent meg a magyar fordítás. Rá is vetődtem. A sztori átlagos, a végére kissé leül, a rajzok a szokott színvonalúak, az első fele kifejezetten humoros, többször felröhögtem, nem egyszer a remek magyar fordításnak köszönhetően. Összességében kellemes kiadvány, remek kikapcsolódás.

asterixszonyeg.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr3815448214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása