HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2024.05.10. 10:34 Krap

Samuel Beckett: Godot-ra várva

Hatalmas szerencse, hogy olvastam, nem pedig színházban akadtam össze a művel - ott megmartam volna magam.
Ez ugyanis egy cselekmény nélküli színdarab. Két ember áll egy fánál, és össze-vissza beszél. Több napon keresztül. Esemény, más szereplő alig tűnik fel, értelem, összefüggés még kevésbé. Bele lehet sok dolgot magyarázni - ez talán az egyetlen előnye, hogy sokféle értelmezése lehet ennek a katyvasznak -, de ettől még ez egy élvezhetetlen alkotás. Nem bántam meg, hogy elolvastam, ha nem teltek volna el hónapok azóta, lehet, hogy pár tartalmasabb mondatot írok ide, de sajnos nem sok pozitív dolog maradt meg bennem belőle, pedig alapból fogékony vagyok az abszurdra. A drámairodalom egy egyéni alkotása, az vitathatatlan, és mint ilyen, olvasásra érdemes.  

godotravarva.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr2518400817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása