HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2009.12.03. 08:12 Krap

Blogok

Ti olvastok blogokat? Na jó, csak vicceltem. Én régen belefutottam egybe - az ihlette a sajátom elindítását - , de csak újabban találtam olyanokat, melyek teljesen lekötnek. Hármat olvasok rendszeresen:

www.svedorszag.blog.hu

http://skolnotes.blogspot.com/

www.kulturpart.hu/blog/mondja_szonja/

    Az elsőt egy Stockholmban élő lány vezeti. Sajnos eléggé ritkán ír. Stockholm és Svédország óriási kedvenceim. Nem voltam még ahhoz a városhoz hasonló csodálatos helyen.
     A második egy hatalmas tudású és Isten áldotta tehetségű gitáros (Alex Skolnick) blogja. Alex a Testament nevű thrash metal legendában felelős az ultra dallamos és technikás szólókért, valamint van egy jazz zenekara is. Érett, bölcs ember "és hogy beszél angolul!!".
    A harmadik Oroszlán Szonja naplója, gondolatai. Nem igazán tudom magyarázni, miért olvasom minden bejegyzését (örömmel). Tetszik, mint nő, persze, de nem vagyok rajongója. Egyszerűen csak érdekesek a témái (Szentpétervár állítólag Stockholmmal vetekszik szépségben! Az ottani élményeivel, képeivel kezdte a blogját és azóta is olvasom.) és jól ír.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr251567547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2009.12.03. 09:21:20

Véletlenek pedig vannak!
:)

Alex Triójának egy albumát (Goodbye to Romance) kb. egy hete szereztem be, miután a Szaklapban készült interjúból értesültem róla, hogy jazzt is játszik.
A lemezen ismert rock számokat dolgoztak fel.
Nagyon jó, csak ajánlani tudom!!!

Üdv!
süti beállítások módosítása