Egy könyv arról, hogy a (magyar, kereskedelmi) TV-k mennyire üresek, tervezettek,
szakmaiatlanok (kivéve a reklám és a PR "szakmát"), mennyire politikával (is)
átjártak, illetve, hogy a politika (nálunk (is)) önző, kapzsi és gőgös.
Szóval, csupa olyan dologról, amit már tudunk.
Két-három délutános, helyenként érdekes olvasmány.
Érződik rajta, hogy újságíró írta. Kevés kivételtől eltekintve kerek, jól összetett mondatok, világos gondolatmenetek alkotják. A szokottnál kevesebb benne a helyesírási hiba, de azért akad.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.