HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.09.28. 08:02 Krap

'I'm out, guys'

- I'm out, guys. If this is what's cool, I think I'm done. I no longer have any connection to this world. I'm gonna go home and kill myself. Goodbye, friends.
  /Next Morning/
- What happened? I thought you were going to kill yourself.
- I tried. Went to sleep in my mom's car in the garage with the engine turned on.
- But you didn't die?
- Frickin' hybrids, man. They just don't do the trick anymore.

- Én kiszállok, srácok. Ha ez a menő most, akkor azt hiszem, én végeztem.
Semmi nem köt többé ehhez a világhoz. Hazamegyek, és megölöm magam. Sziasztok, barátaim.
  /másnap/
- Mi történt? Azt hittem, megölöd magad.
- Megpróbáltam. Anyám kocsijában aludtam a garázsban, járó motor mellett.
- De nem haltál meg?
- Rohadt hibridek, haver! Ezekkel már nem működik a trükk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr962313797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása