HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2010.12.09. 16:54 Krap

Tévedtem

Ah!! EZÉRT (is) szeretem, hogy ismerek zenészeket mindenféle stílusból! Mindig tanul az ember.
Az alábbi, ide tartozó észrevételeket (is) kaptam mailben. Teljesen igaza van, hogy ne beszéljünk hülyeséget akkor sem, ha oylasmiről írunk (mint tettem én), amihez nem értünk:

"A Lisztben csak nagydob, cintányér, kisdob (pergődob) volt az üstdobon kívül, gong az csak a Balassában kellet volna, de mivel a zenekarnak nincs egy darab sem, ezért TamTamokat használtunk,amit biztos gongnak néztél. A gong hangolt,a tamtam határozatlan magasságú.(Bocs,nem kioktatás, csak mint szakmai pontosítás :)"

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr612504742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tizenkéthúr 2010.12.10. 08:22:46

"Teljesen igaza van, hogy ne beszéljünk hülyeséget akkor sem, ha olyasmiről írunk (mint tettem én), amihez nem értünk"

Nem volt olyan rég, amikor az új Maiden album kapcsán valami hasonlót javasoltam neked, amikor belebonyolódtál az ütemmutatókba. Emlékszel?
Úgy is meg lehet fogalmazni a mondandód, hogy ne tűnjön fel a "hozzá nem értés", és akkor nem lehet belekötni.

A Liszthez még annyit, hogy nem helyes dolog plagizálással vádolni egy szerzőt csak úgy érzésből.

A feldolgozás (vagy magyarosítás) viszont más tészta, ilyenkor minden esetben illik feltüntetni az eredeti szerzőt is (lásd Zorán néhány dala).

Na, most jól lehurrogtalak?
;)
süti beállítások módosítása