HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2013.02.22. 08:07 Krap

Film, művészet

Szeretem, ha kizökkentenek dolgok a megszokott mederből. A filmek például ilyesmire (is) jók. Van azonban néhány film, amely kimondottan arra megy rá, hogy a néző azt érezze a végén, hogy "AZTA! Mit néztem eddig?? Hogyan is van ez? Döbbenet, hogy erre nem is gondoltam", és szinte azonnal menne vissza a moziba, hogy ismét megnézze, immár teljesen más szemmel.
Nagyon tetszenek az ilyen filmek.
Háromba futottam bele eddig: Harcosok klubja, Hatodik érzék, Más világ. Mindhármat csak ajánlani tudom, ha nem láttátok még.
A Hatodik érzék esetén cseppet sem túlzó a szlogen: "A real 'must see twice' film.".
Tényleg szinte garantált, hogy másodszor is megnézi, aki látta. Így tettem én is annak idején.
A Harcosok klubja kapcsán jutott mindez eszembe, ugyanis vetítik (sugározzák) a hétvégén az egyik csatornán.
Van humora, és gyakorlatilag lassan áll össze, fokozatosan sejlik fel a végkifejlet, szemben a másik két említett filmmel, ahol egy pillanat alatt fordul minden.

FightClub.jpgSixthSense.jpgTheOthers1.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: film


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr405097542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása