HTML

'Dark Night Of My Soul'

Gondolatok. Sajátjaim és melyek Benned ébrednek. Thoughts. The ones in me and the ones generated in you.

Friss topikok

2020.11.01. 08:07 Krap

Nick Hornby: State Of The Union (2019.)

hornby-stateof.jpg     Az első benyomás, a mérete és terjedelme egyértelmű csalódás, kevésnek tűnik - plusz "nyilván" egyedül az én könyvem borítóját gyűrték össze a reptéren S. csomagjának átvizsgálásakor -, de ennyiben ki is merülnek a negatív dolgok a művel kapcsolatban. Egy szuszra is falható, de tíz estére, esténként egy fejezettel is tökéletes. Úgy olvastam, hogy az adott este elolvastam az előző fejezetet és egy újat.
Nagyon szeretem Hornby humorát, stílusát. Azt, hogy nem tesz nagy sztorikat, csavarokat, eseményeket a könyveibe, mégis élmény olvasni őket, hogy a legváratlanabb helyeken nevetek fel és ehhez elég akár egyetlen szó is.
     Ez a tíz párbeszéd is hozza a hornbys jegyeket – kellemes időtöltés. Egy házaspár a párterápia előtt hétről hétre beül a közeli krimóba egy italra, és beszélgetnek. Ennyi a "történet". 100% Hornby, 100% Anglia. Nekem ennyi elég az olvasási élményhez. A rövidsége miatt akár a szerzővel való ismerkedésnek is tökéletes.
     A belőle készült sorozat nem adja vissza teljesen a könyv hangulatát, de a karakterek – főleg a női – nagyon el vannak benne találva. Viszont eredetiben megérteni őket nem kis művészet magyar fülnek.
Angolul olvastam. Magyarul Egy házasság helyzete címmel jelenik majd meg 2021. elején.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv Hornby


A bejegyzés trackback címe:

https://krap.blog.hu/api/trackback/id/tr5216262392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása